#100 and Friday i'm inlove

fredagsstädning har hållt på idag.
kan de bero på det underbara vädret?


på vinden stog en byrå med stickers min syster satt dit.
av 36 klistermärken var alla felstavade.
tyskarnas stavelse TACK!

vi hittade en hel del av mammas gamla leksaker.

tex en fin gammal låda med hennes första 3kronors pussel

och mammas klippdockor från 60-talet

även gamla skolsaker från min tid som 6åring,
då jag kunde vara arg på Michaela för att
"jag inte får sitta fram i bilen"

och jag var glad när jag fick nya konståkningsdräkter.
och jag blev ledsen när "nån retar mäj"

PUSS på lågstadietiden!

Min mamma och jag är otroligt förtjusta i gamla saker. därför, besöktes en loppis idag.


ett 10kronors piano får numera stå någonstans i mitt rum.

en fin låd-box-liknande sak som tvillingarna, det vill säga Lindsay Lohan, i föräldrarfällan gömmer bokmärke,
den söndriga bilden från föräldrarnas bröllop m.m.

Kommentarer
Postat av: mango

ååh. gamla saker är så fint! jag älskar pianot!

2009-07-11 @ 00:14:33
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: petter

haha åh så jävla gulliga saker du skrev när

du var liten! ^^

älskar hur simpla känslor verkar när man

uttrycker sig så som du gjorde då =)



gillar verkligen bakrunden på din blogg!

riktigt asgrym.

2009-07-13 @ 22:45:12
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: ebba

gud vad jag gillar din blogg. fortsätt skriva sådana här intressanta och roliga inlägg! :)

2009-07-20 @ 17:06:16
URL: http://lifebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0