#109 känn ingen sorg för mig Göteborg

!"¤#%#"%¤&%(/)(=¤%#&#£€{[{][£14@£{]\}[[{€#%&(&/)!57&/

ååh, hur stor chans är det att denna dagen ska bli bra?
först och främst vaknade jag av att det regnade.
och då läste jag "några sidor" av boken,
om jag kunde drömma.
heltplötsligt fanns det ingen text kvar. de visade sig att jag läst ut boken.
jag fattade ingenting, det var bara en blank sida kvar.
vad ska jag göra nu?!
plus att magen hungrar ihjäl. klockan är TVÅ!
hoppas eran dag börjar bättre!

pust, nu börjar det regna också.
det rent ut sagt öser ner

fast å andra sidan så
;
är jag väldigt glad, inombords.
det liksom bubblar. [inte bara av hunger!]
frysen har mycket bullar i sig.
jag hade en awesome kväll igår.
är ledig fram till fredag
och får pengar om två dagar.
någon dag ska jag se på bio med min favorit syster
[jag har ju i och för sig bara en. men ändå]
Hon är bäst!

Nu blev min dag inte så pjåkig ändå, trots allt!

Kommentarer
Postat av: michaela

naaw, söt. du är bäst! :) johnny depp eller daniel radcliffe? hoho. puss. (ps. söt hatt i föregående inlägg. söt tjej.)

2009-07-18 @ 19:42:11
URL: http://michaelamaria.wordpress.com
Postat av: JOANNA

kul att du vill vara med i veckans blogg by Joanna!



de tio utvalda bloggarna visas imorgon runt klockan12.00!



sovgott! PUSS JOANNA

2009-07-19 @ 02:54:11
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Jag har frågestund i min blogg nu. Ställ gärna en fråga eller två!



Btw snygg blogg. Följa varandra via bloglovin'? ♥

2009-07-19 @ 09:41:51
URL: http://memilly.se
Postat av: JOANNA

grattis! du är en av finalisterna i Veckans blogg byJoanna! nu är det upp till dig att sammla så många röster som möjligt för att vinna;)



tips: skriv ett inlägg så alla dina läsare kan se och rösta på dig.

tips: fråga runt om folk kan rösta på dig.



lycka till!<3

2009-07-19 @ 15:31:15
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0