#55

idag fick vi hem våran bildmapp, där allt vi
skapat med våra händer under 3års tid ligger samlat.

en fråga jag vill ställa mig, hur mådde jag då egentligen?
- jag hittar svarta hjärtan med ett stora hål i sig
- en människoliknande figur som får panik pga
förföljelse av sin egna skugga, logiskt?
- ett regn, format som tårar.
- deppiga beskrivningar så som;
"jag försöker fly från de onda in till de goda, men
har ännu inte funnit målet,
men förhoppningsvis kommer jag fram"
- en teckning som liknar en tjej
som sitter ensam på ett berg & stirrar ut i tomma intet.
- en serie som visar, "hur blir man smal på en minut?"
självklart är huvudrollen i den serien ett spagetti-strå. ironiskt.

Kommentarer
Postat av: Nina

aaaw, tack sötnos! :)



kram

2009-06-09 @ 13:46:41
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0