#62

efter frukosten imorse, slängde jag mig ner i soffan och började fundera på vad jag har att göra idag. så kom jag på att, banne mig, jag har inte skit att göra. skolan är slut! fruktansvärt skönt. 5kilo släppte just från mina axlar, jag fällde nästan en tår. alla dessa krav man haft under 3 års tid, kraven är långt i från slut men skolkraven är borta för sommaren. jag har nått mitt mål som jag la upp i början av åttan, 300p jämt. SCORE!

hittade denna länk, ett leende satte sig på mina läppar.

Idrottsanorexi
Det pratas ibland om idrottsanorexi. Det är när man idrottar mycket och tränar så hårt för att göra bra ifrån sig att man utvecklar symtom på anorexi. Kroppen tror att man svälter, och förbereder sig på att fungera utan näring, till exempel genom att ämnesomsättningen blir lägre, hjärtat slår långsammare och kroppstemperaturen sjunker. Oftast har idrottsanorexi med höga krav att göra, som någon annan har eller som man har på sig själv.

Kommentarer
Postat av: mick

du är så himla duktig. och jag älskar dig för allt och även om du inte hade fått 300 poäng hade jag älskat dig precis lika mycket. varför leende på läpparna, jag tyckte det lät hemskt. kommer nog hem på måndag och myser lite med dig och din skolavslutning! <3

2009-06-13 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0