#68

jag är snabb på att skriva att jag faktiskt kommer sakna mongo klassen 9B och även lite folk från de andra klasserna...
här kommer lite bilder från dagen.


det här fina bilden fick jag av min syster.








vi tog klassfoto, enskilda foto, fick betyg, fick en teckning som vi målat när vi var 4år, vi fick också rosor som var röda och luktade ljuvligt, kramar&pussar, några tårar föll i alla fall ner från min kind. imorgon kommer fler när jag upptäcker att allt fint folk som man lärt känna under dessa tre år kommer sakta försvinna bort.
vi åt efter avslutningen tre rätters middag på Orust, så långt bort man kan komma. sen bjöds det på musik i ett rum på bara några kvadrat. vi svettades som grisar, och dansade oss galna till klockan slog midnatt.

lets go out and have some more fun on the beach!

Kommentarer
Postat av: Carro

åh vilken fin bild på dig och sanne! så fina så :) kan erkänna att jag allt också kommer att sakna kära 9B mer och mer framåt sommarlovet.. känns inte riktigt som att man insett att det är sommarlov och man inte är klasskamrater längre.

stay cool, be cool!

<3

2009-06-16 @ 17:07:44
Postat av: Anonym

hallåå.. lägg upp den första gruppbilden på facebook :D

2009-07-26 @ 01:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0