#169 the day before wednesday

ingen kamera inga bilder.
jag klipper och klistrar, tränar och äter som vanligt. sovit dåligt på sistonde dock.
ingen stor förändring,alltså.

idag, värsta morgonen, dagen på länge.
vaknade som vanligt runt sju, allt gick fin fint blev klar i tid satte mig på bussen till skolan, sedan spårvagnen kom fram, öppnade skåpet tryckte in alla grejer kollade till höger såg schemat, 09.50 MATTE. va fasen gör jag i skolan 8.20?!?! bankar i väggen, går till spårvagnen igen. surar håller gråten inne. kommer hem runt 9, ap-arg. slänger mig i sängen skyller allt på matteskiten och bestämmer mig för att strunta totalt i mattemongo och gå på lektionen efter istället. somnar om, vaknar 10 kommer till skolan som en zombie. fortsätter vara blek och tråkig. avslutar dagen med spinning och easyline. så nu mår jag bra igen, toppen!

imorgon - ledig.


Kommentarer
Postat av: Äjda

Låter som en rackardag det där! Men fint hörru fiiint det lät med spinning iaf ;)

Skojsig blogg du har, kul att läsa.

Har även läst ditt brev flera ggr om :) Jätteglad blidde jag! Nu ska det kojsas här borta. Natti nattikram/Äjda

2009-09-29 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0