#39

 jag skriver om skillnaden mellan astrologi och astronomi.
intressant att man faktiskt tror på stjärntydning.
liksom, finns det samband mellan
placeringar och händelser mellan solsystemets planeter
samt solen och månen
och karaktärer och händelser
i människors liv. känner ni något samband? inte jag.
vadå eld är  det mitt såkallade element?
trodde element var något som värmde min kropp.
logiskt.

Elden är mänsklighetens hjälpare och vägledare som man
måste ta på allvar så det inte blir farligt.
Personer med eldens natur är energiska, passionerade,
nyckfulla och har ofta ett häftigt humör.

Väduren, Lejonet och Skytten är de stjärntecken
som präglas av eldtecknet.

stämmer nog ganska bra ändå.
fast hallå min månadssten som hänger runt halsen
är ljusblå!? nåt är fel.
har jag fått fiskarnas sten?


   samlar mitt liv runt halsen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0