#103 Romeo, take me somewhere we can be alone

jag klarar inte av det här mer. en dagbok måste införskaffas, snarast!
min hjärna sprängs av alla fina&söta ord om dig. jag kan inte skrika ut allt. inte heller skriva och faktiskt publicera det här. det blir för pinsamt då. ansiktet kommer ju bli på ett ungefär lika rött som mitt hår. jag har sparat ett word dokument, men det fungerar inte i längden. har börjat fundera på om det är såhär det ska kännas att vara kär och lycklig. för denna känslan har jag aldrig känt. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: ja verkligen :)

2009-07-13 @ 12:56:14
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv; nä är du seriös? :O Jag åkte konståkning sen jag var typ 3år till jag slutade 4:an. Sen i 7:an började jag i dansklass och gick det hela högstadiet :) men nu ska jag börja gymnasiet och har valt en annan inriktining :)

2009-07-19 @ 21:06:28
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0