#119 hemmafester och en stulen bil

23JULI inte vilken dag som helst


för idag firade vi mina vänner.

med tacos, skratt.....
myspace graphic is done on Gickr.com
goda vänner &

självfallet finkläder.

ett "titta-runt-i-huset" var ju ett måste!
 
emmas vägg var personlig&snygg

sånt här satt överallt....

& sånt sött

men priset tog denna hatt.
men det är ju inte så konstigt eftersom att jag
numera blir av främlingar kallad "hatten"

kvällen fortsatte vi med...

efterrätt. min kladdkaka är en populär present!

senare var det dags att åka hem, för jag jobbar.
lön kommer,biox2 väntar!

Kommentarer
Postat av: Carro

damn vilket snyggt rum emma har! personlig touch's is the shit :)

2009-07-25 @ 16:59:56
Postat av: mowlston

gud så cool vägg hon hade!!

2009-07-25 @ 18:06:06
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Lovisa - Be yourself

det där såg mysigt ut att sitta med vänner eller familj =) fin vägg var det också =)

2009-07-30 @ 01:53:24
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0