#52

önsketänkande, dagbok:

jag vill ha en dagbok som är röd och blinkar som stjärnorna på natthimlen, den ska ha en skridsko på framsidan som åker runt och göra massa piruetter och steg. för att öppna boken behöver man självklart en nyckel, den ska vara hjärtformad. när man väl öppnat boken ska en röst säga positiva saker till mig, som jag precis behöver då. och om jag inte känner för att skriva ska jag bara behöva prata så skriver dagboken åt mig,
dagboksrösten är förövrigt döpt till något sött namn
som elias, edward eller typ elliot, ja E namn är fint.
när man stänger boken ska den säga "bye beutiful"

i dagboken kommer jag skriva allt mellan himmel och jord - bokstavligt talat.
om hur många söta pojkar man ser varje dag,
om hur polarisarna fortsätter att smälta,
om hur dum du är,
annat kärlekstrams,
om hur mycket jag älskar...älskar att träna.
i boken kommer hela mitt liv samlas.
även skriva ner hur mycket jag ångrar tiden som var.

nära nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0