#154 Kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?

jag är så dålig. jag stinker på detta. men har man bara tillgång till datorn på helgerna blir det lätt såhär.

älskade vän och jag var på bio i onsdags! flickan, den var bra, sådär lagom fin. med vackraste filmningen. nästa vecka ska vi kolla på bio igen. vi fick ett sånt där rabattkort. jätte bra om man känner att man gillar att sitta i biomörkret, höra folk smygfisa, prassla med godispåsar, och äta popcorn. det där med bio är något speciellt.

ja vi har faktiskt sett ut såhär. en gång.
de tiderna var bra tider. nu är det ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Vi saknar dig med Melinda! <3 kom och hälsa på på lördag om du inte har något planerat! =)

Tid på lördag: 10-15.30 :) Bara dessa tider stämmer:p

2009-09-13 @ 13:18:42
URL: http://annamatildalovisa.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-09-14 @ 20:51:03
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0